AvocatPRO - JuristPRO
-
AvocatPRO/JuristPRO - Gestiune dosare de instanta - administreaza toate dosarele de instanta, precum si actele interne, petitiile și sesizarile, cu caracter necontencios, care se pot transforma automat in dosar de instanta. Administreaza si gestioneaza documente, termene, costurile si activitatile pe un dosar. Dosarele sunt monitorizate in permanenta pe portalul just.ro si pe portalul ICCJ.
Optiuni
Import Dosare Automat
Importul dosarelor beneficiarului se face de către prestator, AUTOMAT fără intervenția operatorului uman.
Toate dosarele noi ale Beneficiarului vor fi încarcate în sistem de către prestator, de pe portalul instantelor și/sau din fișiere Excel comunicate de beneficiar.
Beneficiarul poate primi un raport lunar cu elemente noi (dosare noi și elemente noi din dosarele existente).
Alerte E-mail sau SMS - Temene Noi
Alerte SMS și E-MAIL - pentru termenele din dosare, modificările care apar în dosarele monitorizate pe portalul instanțelor, precum și pentru atenționările personalizate, fixate de beneficiar la dosar, pentru anumite activități pe care rebuie să le desfășoare în legătură cu dosarul. Setarea dosarelor, precum și a frecvenței de atenționare trebuie efectuată individual de fiecare utilizator.
Calendar de Evenimente
Calendarul de evenimente reprezintă agenda activităţilor și termenelor dintr-un anumit interval de timp (zi, săptămână, lună, per utilizator, per unitate etc). Conducatorul instituției/societatii poate vizualiza prin intermediul Calendarului, precum și prin Notificarea automată, care se activeaza la deschiderea aplicației care sunt datele la care sunt/vor fi termene în dosarele instituției/societatii.
Adaugare Legislatie si Date din BPI
Posibilitate de a atașa legislația care stă la baza formulării unei acțiuni întrun dosar de instanță, practică judiciară și jurisprudență similară, precum și de a consulta date din Buletinul Procedurilor de Insolvență despre o parte din în procedură de insolvență (sau despre care există indicii că ar intra în procedură de insolvență).
Cautare Dosare
Filtre multiple și usor de aplicat - facilitați complexe de căutare a dosarelor şi a înregistrărilor din cadrul acestora - în funcție de multiple criterii (Număr/An dosar, Parte, Interval dosar, Obiect dosar, Instanţă, Complet instanţă, Avocat, stadiu dosar, cost, legislație aplicabilă dosar etc.)
Drepturi de Administrare
Posibilitate de alocare a drepturilor particularizate pe dosare (drepturi de consultare, modificare) de către directorul Direcției juridice/avocatului, pentru consilierii juridici/avocatiolor din subordine și de auditare a activității juridice litigioase, inclusiv pentru structurile teritoriale subordinate, din afara instituției.
Rapoarte
Rapoarte de activitate, statistice și la nivel de client/dosar
- raport pe fiecare departament și user
- rapoarte cu termenele si cu taskurile de îndeplinit
- raport de cost pe fiecare dosar de instanță
- raport configurabil în funcție de materii, obiecte, stadii, dosare etc.
Export integral în EXCEL a oricărui raport, precum și posibilitatea de Tipărire a unei Liste cu dosarele din aplicație.
Ordonarea Dosarelor
Instrumente de ordonare a dosarelor: Dosare cu termene apropiate recente, Dosare ordonate după stadii, obiect, termene, costuri, parte adverse etc. Posibilități de a conexa dosarele și de a le disjunge, dacă utilizatorul consideră că există o legătură între dosare, pentru a facilita accesul de la un dosar la altul. Aplicația conexeaza automat dosarul cu accesoriile sale și cu rejudecările.
Sumar Dosar
Posibilitate a consulta elementele esențiale ale unui dosar, dintr-un Sumar dosar, cu un efort minim și prealabil stocării acestuia prin import în aplicație, sau din lista dosarelor din aplicație.
Stare Dosar
Posibilitate de stabilire automată a stării dosarului, dacă au trecut mai mult de 6 luni de la ultimul termen din dosar și nu mai există alte acte procedurale pe dosar (stare=finalizat, suspendat, perimat, redeschis, în funcție de informațiile existente pe portal)
Stadii Dosare
Stadiile dosarului - evidențierea fiecărui stadiu al unui dosar, inclusiv a stadiului de executare silită și a termenelor aferente fiecărui stadiu în parte, precum și de adăugare manuală a unor stadii noi, în funcție de opțiunea utilizatorului.
Istoric Dosar
Istoricul unui dosar - sub forma unei Fișe care redă inclusiv data, ora și minutul unei activități pe dosarul respectiv, începând cu introducerea acestuia în aplicație și cu repartizarea pe utilizator.
Alerte Aditionale
Termenele procedurale şi atenţionările - pot fi fixate prin alegerea datei dintr-un calendar şi avertizeaza utilizatorul la deschiderea aplicaţiei asupra necesităţii depunerii actelor in timp util la dosarul cauzei sau prezentarea în instanță sau în fața altor autorități.
Costuri Dosar
Costurile pe fiecare dosar. Userul are posibilitatea să inregistreze absolut toate costurile pe care le-a avut cu dosarul respectiv pornind de la taxa de timbru, rapoarte de expertiză, deplasări, cu posibilitatea de cuantificare totală a acestora etc. Oricând se poate face o statistică a costurilor pe dosare.
Avantaje
Castig de Timp
Avantajele utilizarii AvocatPRO/JuristPRO
- stochează toate dosarele de instanţă gestionate de Cabinetul de Avocatura, Direcția juridică, repartizate pe utilizatori individuali;
- monitorizează dosarele comunicând userului (SMS și E-mail) orice termen pe care îl va avea întrun dosar, orice soluţie nouă care apare pe portalurile instanțelor, precum și orice activitate care trebuie întreprinsă pe un dosar;
- se sincronizează permanent cu portalul instanțelor și preia automat toate datele de pe acestea în dosarele aplicației;
- permite realizarea rapoartelor de activitate într-un minut (lunar se furnizează beneficiarului un raport cu toate dosarele lunii precedente);
- permite identificarea cu ușurință a unui dosar din aplicație, prin multiplele filtre și instrumente de căutare, care se pot aplica individual sau cumulativ, așa cum sunt acestea detaliate mai sus.
Necesitatea AvocatPRO/JuristPRO
DE CE ESTE NECESARĂ APLICAȚIA AvocatPRO/JURISTPRO CONDUCERII UNEI SOCIETATI/INSTITUȚII/AUTORITĂȚI?
AvocatPRO/JuristPRO - Poate oferi, în orice moment, informații asupra dosarelor instrumentate de către avocati/consilierii juridici din subordine (număr de dosare gestionate de un anumit avocat/jurist, termene pe dosare, dosare cu soluții favorabile/nevaforabile instituției, care este termenul pentru depunerea căii de atac). Poate fi un instrument nu numai pentru supervizare dar și pentru evaluare corectă a activtiții profesionale a unui avocat/consilier juridic, în vederea avansării pe un grad/treaptă profesională superioară.
Durează câteva minute orice RAPORT, privind:
- situaţia proceselor pe unitate / subunitate
- situaţia proceselor pe materia juridică, obiect, stadiu
- situaţia proceselor pe instanţa
- situaţia proceselor pe o perioada de timp
- situaţia proceselor finalizate, active etc.
Totul se poate exporta în format EXCEL, astfel incât userul nu trebuie decât sa bifeze ce elemente dorește să conțină raportul.